Facebook
instagram
giftcard

מסעדה בשרית כשרה במרכז, להתאהב בצלחת

למסעדה בשרית טעימה: 072-393-9464

כמות המסעדות שנפתחות מדי שנה במרכז הארץ היא עצומה. ענף הקולינריה בצמיחה, אם כי יש מעט מדי מסעדות שמצליחות לשרוד ולהרוויח. המסעדות שמצליחות הן אלו שמספקות משהו שהוא מעבר לחוויה קולינרית, אלא משהו שמכוון לכל החושים. יש המון מסעדות במרכז אך לפעמים כדי לצאת קצת מהמרכז לכיוונים אחרים ולגלות עולמות קולינריים אחרים. מסעדת ביסטרו 56 שבהרצליה היא מסעדה שאין ספק שכדאי לצאת בשבילה מתל אביב. המסעדה נמצאת במרינה המפורסמת שבעיר, ולצד אווירה מושלמת, היא מגישה אוכל מגוון ואיכותי, תוך כדי מתן שירות ברמה הכי גבוהה שיש. המסעדה נראית טוב, מזמינה, ומתאימה את עצמה לקיום אירועים של כמה עשרות אנשים.

מסעדה מומלצת בכפר סבא

מסעדה בשרית כשרה במרכז – על הים בהרצליה

ביסטרו 56- מסעדה בשרית כשרה במרכז, המספקת אוכל גורמה שמפתיע כל חך,

עם חדשנות ושאיפה מתמשכת להיות הכי טובים שאפשר.

ברוך השם, הצלחנו,

וממשיכים להצליח כל יום מחדש!

מסעדה בשרית כשרה במרכז

 

מסעדת ביסטרו 56 ממוקמת בהרצליה, רחוב השונית 2, בקומה השניה של קניון ארנה הנהדר.

המסעדה ממוקמת במרחק קיסם מהים התיכון, המספק אווירה אותנטית ממכרת,

וצוות עובדים מקסים ונאמן, שיגרום לכם לחזור פעם אחרי פעם 🙂

אנחנו מזמינים אתכם להיות חלק מהמשפחה אותה אנו מאכילים בגאווה כבר שנים רבות.

 

מסעדה בשרית כשרה במרכז- זה בדיוק מה שאמרנו כל הזמן!

אם אתם מחפשים מקום רומנטי לארוחה חשובה, אנו ממליצים לכם על מסעדה בשרית כשרה במרכז בשם ביסטרו 56. ביסטרו 56 הינה מסעדה אשר ממוקמת בקומה השנייה של קניון ארנה בהרצליה ובה ניתן למצוא מגוון רחב של מנות בשריות משובחות במיוחד ובאיכות גבוהה, כל זאת מבלי להתפשר על נושא הכשרות. שומרי כשרות רבים, וגם כאלו שלא, ממליצים בחום על המסעדה הכוללת את כל מה שהם זקוקים לו בכדי ליהנות מארוחה מיוחדת וטעימה, במיוחד כשמחפשים ארוחה באווירה רומנטית ושקטה ממש על הים בהרצליה.

מסעדת גורמה ביסטרו 56, מסעדה בשרית כשרה במרכז

לארוחה רומנטית חשובה

אם אתם רוצים להפתיע את בת הזוג בארוחה רומנטית לציון תאריך חשוב, או לחגיגה פרטית, אם אתם מחפשים מקום לדייט מוצלח ובכלל, אם אתם מחפשים מסעדה בשרית כשרה במרכז בה תוכלו ליהנות מארוחה באווירה רומנטית ומיוחדת, מסעדת ביסטרו 56 היא המסעדה אליה אתם צריכים לפנות. המיקום של מסעדת ביסטרו 56, ממש על הים בהרצליה, הופך אותה למסעדה בעלת אווירה רומנטית מיוחדת, ומסעדה בה ניתן להפוך כל ארוחה להרבה יותר מרשימה ונעימה. לכן זוגות רבים בוחרים לחגוג במקום הצעות נישואין, ציון ימי שנה ועוד אירועים רומנטיים חשובים אותם אי אפשר לחגוג ללא ארוחה משובחת וטעימה.

מסעדת גורמה, מסעדת יוקרה, מסעדה בשרית כשרה במרכז

דואט של צלעות טלה ושיפודי אנטריקוט

לארוחה עסקית רגועה

מסעדת ביסטרו 56 מתאימה לא רק לארוחות באווירה רומנטית, אלא גם ארוחות עסקיות רציניות בהן מחפשים סביבה מרגיעה ונעימה שתקל על הפגישה ותהפוך את הארוחה למיוחדת יותר. בנוסף, במקום ניתן למצוא חדרים פרטיים בהן ניתן לערוך פגישות עסקיות רבות משתתפים או פגישות בהן חשוב לכם לשמור על פרטיות וחשאיות. כך אתם יכולים להיות בטוחים כי למרות שאתם מקיימים את הפגישה במקום ציבורי ופופולארי, תקבלו רמה גבוהה של פרטיות ותוכלו לנהל את הפגישה ללא כל הפרעות וברוח טובה, דבר שיהפוך אותה למוצלחת הרבה יותר.

מסעדת גורמה בהרצליה, מסעדה בשרית כשרה במרכז

נתח סינטה פריך, מוגש עם תוספות מפנקות

לבילוי איכותי

מלבד ארוחות עסקיות או רומנטיות, כל אחד יכול למצוא את מקומו במסעדת ביסטרו 56, למגוון רחב מאוד של מטרות. במסעדה ניתן ליהנות מערב בילוי איכותי, או אפילו ארוחת צהריים עשירה, ללא כל בעיה ובהנאה גדולה. המסעדה הינה מסעדה בשרית כשרה במרכז אשר מעסיקה צוות מקצועי ואדיב אשר יעניק לכם שירות מקצועי ללא כל פשרות וידאג שתיהנו מהארוחה לשמה הגעתם למקום בצורה הטובה ביותר, ואין זה משנה מאיזו סיבה הגעתם אל המסעדה, או באיזו שעה.

בכל מצב תקבלו שירות מקצועי ואדיב במיוחד ומענה מהיר לכל שאלה שתהיה לכם ולכל בקשה (בגבולות ההגיוניים כמובן…) כך שהארוחה שלכם במקום תהפוך לחוויה בפני עצמה ולהנאה גדולה במיוחד.

ליהנות מאוכל כשר באיכות ללא פשרות

מלבד כל מה שציינו מעלה, אחד היתרונות הגדולים של מסעדת ביסטרו 56 בהרצליה הוא ללא ספק תעודת הכשרות שלה. העובדה שמדובר במקום בעל תעודת כשרות מאפשר לרבים ליהנות מהארוחה בה בצורה הרבה יותר טובה וללא כל חשש. יחד עם זאת, ההנאה הגדולה מהארוחה מגיעה מהאיכות הגבוהה של האוכל במקום. השף גבריאל אוחנה, אשר מנהל את המטבח של המסעדה, מקפיד על יצירת מנות איכותיות תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר, חומרי גלם אשר משפרים בצורה משמעותית את הטעם של המנה ומאפשרים לכל סועד ליהנות ממנה בצורה הרבה יותר טובה.

כמובן, המסעדה מחזיקה בתפריט עשיר ומגוון מאוד, אשר לא מאפיין מסעדות כשרות רבות אחרות, דבר שמאפשר לכם למצוא בקלות את המנה המתאימה לטעם האישי שלכם וליהנות ממנה כמה שיותר.

Comments are closed.

דילוג לתוכן