Facebook
instagram
giftcard

המלצות על מסעדות בהרצליה

לארוחה נהדרת בשרון התקשרו: 072-393-9464

ההתרחבות הקולינרית פגשה כל עיר בישראל בצורה אחרת, אך אחת הערים שהרוויחו יותר מכולן היא הרצליה. אין ספור מסעדות נפתחו בשנים האחרונות בהרצליה, ויתרה מכך, גם המסעדות הקיימות הוכיחו שיפור משמעותי. כאשר מחפשים אחר מסעדות בהרצליה מקבלים מגוון רחב של אפשרויות, אך אם מחפשים אחר הטופ של הטופ, הביסטרו 56 תהיה בראש של הרשימה. המסעדה שיושבת לצידה של המרינה בהרצליה מספקת לקהל הרחב את החוויה הקולינרית האולטימטיבית.

זה מתחיל בעיצוב המוקפד, עובר לאירוח המושלם ועד לאוכל, שהוא כמובן מגוון וברמה גבוהה. עם זאת, בביסטרו מעניקים גם את האפשרות ליהנות מהאווירה במרינה הקסומה, וזה חלק מסוד ההצלחה של הביסטרו, אחת המסעדות המבוקשות בשרון.

הרצליה היא אחת הערים המגוונות ביותר מבחינה קולינרית בשרון. היא מציעה מגוון רחב של מסעדות, שהרמה שלהן רק הולכת וגוברת. מכיוון שיש הרבה מאוד אופציות, שווה לחפש אחר המלצות על מסעדות בהרצליה כדי לקבל את הכיוון הנכון. אחת המסעדות האיכותיות ביותר יושבת לצידה של המרינה המפורסמת, וזוהי מסעדת ביסטרו 56. המסעדה מציעה עושר קולינרי יוצא דופן, היא כשרה ומספקת חוויית שירות שקשה למצוא במקומות אחרים.

מסעדה משפחתית

מסעדה משפחתית

הערך המוסף מגיע מהמיקום המשגע שלה, כאשר קשה למצוא מקומות אחרים באזור, בהם אפשר להסתכל על מרינה קסומה בזמן הסעודה. ביסטרו 56 היא מסעדה בה כל לקוח מרגיש בה בבית ויכול למצוא את עצמו, הן מבחינה האווירה וכמובן שמבחינת האוכל המוגש לשולחן.

מסעדות מומלצות בהרצליה – המלצות ביסטרו 56

אם אתם מחפשים מסעדות בהרצליה איכותיות, מסעדות אשר בהן תוכלו ליהנות מאווירה מיוחדת, מנות משובחות ומרשימות וחוויה שתשאיר לכם טעם טוב בפה (תרתי משמע) למשך תקופה ארוכה, מסעדת ביסטרו 56 היא המסעדה המתאימה לכם ביותר. מסעדת ביסטרו 56 הינה מסעדת בשרים איכותית, הכוללת מנות גורמה משובחות בהן ניתן להבחין בהשפעה של הים התיכון ושל סגנון האוכל האהוב באזור זה.

מסעדת ביסטרו 56 הפכה לשם דבר בעיר הרצליה וכיום ניתן לראות רבים אשר בוחרים בה כמקום הבילוי והסעודה המועדף עליהם, מקום עליו הם ממליצים לכל מי שהם מכירים, ושולחים כל אדם חדש בעיר לביקור במסעדה אשר תעניק לו חוויה שלא ישכח למשך זמן רב.

המלצות על מסעדות בהרצליה - מיקום מרשים ומיוחד

מיקום מרשים ומיוחד

מסעדת ביסטרו 56 הינה מסעדה אשר זוכה ליתרונות רבים בשל המיקום בו היא נמצאת.

בניגוד אל מסעדות בהרצליה רבות, מסעדת ביסטרו 56 נמצאת בקומה השניה של קניון ארנה בהרצליה, קומה ממנה ניתן להשקיף אל הנוף המרהיב של המרינה, נוף הכולל יאכטות ומפרשיות, גלי מים מרשימים ושקיעה רומנטית ומיוחדת.

הנוף המיוחד הזה הופך כל ארוחה במקום לחוויה בפני עצמה, חוויה אשר הסועדים לא ישכחו למשך זמן רב, וזו גם הסיבה לכך שרבים בוחרים במקום לארוחות רומנטיות כמו דייט לילי מיוחד, הצעות נישואין ועוד הזדמנויות שונות בהן הם מעוניינים ליצור ארוחה באווירה שונה ונדירה.

תפריט עשיר ומפנק

תפריט עשיר ומפנק

כמובן, מלבד הנוף המרהיב, הדבר המשמעותי ביותר,

אשר הופך את מסעדת ביסטרו 56 למסעדה מומלצת הרבה יותר מאשר מסעדות בהרצליה אחרות, הוא הנושא הקולינרי.

השף האמון על הנושא הינו השף גבריאל אוחנה המוערך,

אשר מקפיד על יצירת מגוון רחב של מנות עשירות ומשובחות,

מנות המורכבות מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר וכוללות טעמים ייחודיים ובלתי מתפשרים.

בנוסף, יתרון חשוב של המסעדה הינו הכשרות.

מדובר במסעדה אשר נושאת תעודת כשרות ובה ניתן לטעום מנות מיוחדות מאוד,

מבלי להבדיל ביניהן לבין מנות לא כשרות אחרות,

מנות ברמה גבוהה במיוחד שלא ניתן למצוא במקומות רבים ברחבי הארץ.

מעוניינים להיפגש עם המנות האיכותיות של השף שלנו ולנשום את אוויר הים?

קינוחים מושחתים ועשירים

קינוחים מושחתים ועשירים

למרות שמדובר במסעדה כשרה, מה שאומר שהקינוחים בה אינם חלביים, תוכלו למצוא בתפריט המסעדה מגוון קינוחים עשירים ומושחתים לא פחות, קינוחים אשר יאפשרו לכם לסיים כל סעודה עם טעם טוב בפה ויאפשרו לכם ליהנות מרגעים מתוקים ומיוחדים. בין הקינוחים הללו תוכלו למצוא פילו תפוחים מתוק עם קינמון בליווי גלידת וניל, מוס פסיפלורה ושוקולד לבן בציפוי קראנץ' שוקולד לבן, מוס שוקולד לבן עם פתיתי רושה, פאי אגסים המוגש בליווי גלידת וניל ועוגיות, גלידות סורבה, סופלה שוקולד חם בליווי גלידה ועוד מגוון רחב של קינוחים אשר יהפכו כל ארוחה במקום להרבה יותר טעימה ומיוחדת ויגרמו לכם לצאת מהמסעדה עם חיוך רחב.

חדרים פרטיים

חדרים פרטיים

מסעדת ביסטרו 56 כוללת גם חדרים פרטיים בהם ניתן לערוך ארוחות גדולות יותר, או אירועים קטנים בהם מחפשים פרטיות כמו ימי הולדת, מסיבות שונות, פגישות עסקיות מרובות משתתפים ועוד. כמובן, במידה ואתם רוצים לעשות שימוש באחד מאותם חדרים פרטיים במסעדה, עליכם לתאם זאת מראש עם צוות המסעדה בכדי לוודא כי אכן ישריינו עבורכם חדר לתאריך המיועד. תוכלו ליצור קשר עם המסעדה דרך האתר, או בטלפון 09-9565181 ולקבל פרטים נוספים אודות החדרים הפרטיים במסעדה ואפשרויות השימוש בהם. צרו קשר עוד היום, אל תמתינו לרגע האחרון, יכול להיות שברגע האחרון כבר יהיה מאוחר מידי, וכל החדרים יהיו תפוסים על ידי סועדים אחרים.

Comments are closed.

דילוג לתוכן